افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان یزد

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان یزد با حضور مسئولان استانی و جمعی از خبرنگاران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان یزد با حضور عباس جوکار فرمانده ناحیه مرکزی بسیج استان یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از خبرنگاران استان در یزد برگزار شد.

پارسائیان رئیس بسیج رسانه استان یزد در این مراسم گفت: بسیج رسانه استان در راستای انجام رسالت خود سعی دارد تمامی خبرنگاران استان را در راستای تقویت بنیه رسانه ای و ارتقای کیفیت این حوزه ساماندهی کند.

وی افزود: در این راستا سعی داریم با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی و برگزاری جشنواره ها درا ین مسیر گام برداریم.

پارسائیان بیان کرد: تهیه کتاب شهدای رسانه یکی از اقدامات بسیج رسانه استان است که امیدواریم بتوانیم به صورت داستانی این کتاب را تهیه و منتشر کنیم که تاکنون نیز نویسندگان آن مشخص شده اند.

وی برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را از جمله شاخص‌ترین اقدامات در دستور کار سازمان بسیج رسانه در استان یزد عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، تهیه و نشر اولین کتاب شهدای رسانه استان و اجرای ویژه برنامه تریبون آزاد مسئولان از دیگر برنامه‌های در دستور کار سازمان بسیج رسانه در استان یزد است.

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این مراسم گفت: ما در استان در حوزه رسانه ای ظرفیت های مختلفی را دارا هستیم که باید با استفاده از آنها در جهت ارتقای کیفیت رسانه ها حرکت کنیم.

وی  بروزرسانی اطلاعات را از جمله مهمترین الزامات اجرایی در حوزه رسانه دانست  بیان کرد: آموزش مستمر و حرفه ای مهمترین عنصر در تقویت و توسعه جریان رسانه‌ای  است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: فرهنگ ملی و اسلامی نیاز به پشتیبانی رسانه ای و اقناع کنندگی دارند که حتما رسانه ها باید ظرفیت ها و تعمیق لازم را پیدا کنند.

عباس جوکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد نیز درا ین مراسم گفت: امروز استکبار در جبهه رسانه ای تلاش تلاش خود را مبنی بر ضربه به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی قرار داده است.

وی افزود: باید از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم تا روحیه امید و خود باوری را در جامعه تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد ادامه داد: در سطح شهرستان 4 راهبرد را تعریف کرده ایم که انسجام بخشی به واحد رسانه ای برای انقلاب، امیدآفرینی و خودباوری، جریان سازی و ترویج روحیه انقلابی برای تولید قدرت و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی از جمله این راهبردها است.

وی همچین با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: اصحاب رسانه می توانند با اطلاع رسانی گام های موثری در جهت معرفی و همکاری و ارائه این طرح در جامعه باشند.

در پایان این مراسم نیز امیر عباس حیران به عنوان مسئول این کانون معرفی شد.

کد خبر 1092618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha