شورای ششم ساماندهی کشف‌ رود را با قوت ادامه خواهد داد

کریمدادی گفت:شورای ششم، ساماندهی کشف‌ رود را با قوت ادامه خواهد داد چرا که برای سلامتی شهروندان اهمیت قائل است، امیدواریم با تامین اعتبار و تلاش مدیریت شهری بتوانیم این پروژه را براساس برنامه‌ زمان‌بندی طراحی شده به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن کریمدادی» امروز(۱۷ شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی کشف‌رود و تصفیه‌خانه سپتاژ با بیان اینکه این دو پروژه زیست‌محیطی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار هستند، اظهارکرد: اقداماتی که شهرداری در پروژه ساماندهی کشف‌رود انجام می‌دهد، فراتر از تکالیف سازمانی مدیریت شهری بوده و صرفا بخاطر ارائه رفاه و سلامت شهروندان مشهدی در دستورکار قرار گرفته است.

 

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد با بیان اینکه کشف‌رود از مدار خارج شده است، گفت: تمام فاضلاب شهری و صنعتی وارد کشف‌رود می‌شود و همین امر سبب شده تا آلودگی‌های بسیاری برای مردم، به‌ ویژه ساکنان مناطق اطراف داشته باشد.

 

وی افزود: شورای ششم، ساماندهی کشف‌ رود را با قوت ادامه خواهد داد چرا که برای سلامتی شهروندان اهمیت قائل است، امیدواریم با تامین اعتبار و تلاش مدیریت شهری بتوانیم این پروژه را براساس برنامه‌ زمان‌بندی طراحی شده به بهره‌برداری برسانیم و روند عملیات اجرایی را تسریع ببخشیم.

 

کریمدادی با اشاره به پروژه تصفیه‌خانه سپتاژ نیز گفت: مشهد، شهری است که از نظر منابع آبی در مضیقه بوده و طی سال‌های اخیر نیز بارندگی شایان توجهی نداشته‌ایم که موجب گرفتاری شهروندان و کشاورزان و ... شده است.

 

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری بر این است که حداقل بتواند آب‌های هدر رفته را به چرخه آبیاری فضای سبز برگرداند و آب خام از آب شرب را جداسازی کند؛ یکی از مهمترین مسائل در حوزه خدمات شهری، تامین آب مورد نیاز آبیاری فضاهای سبز است.

کد خبر 1092634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha