اهدای ۴ دستگاه ویلچر از سوی خیرین کانون شهدا بهشهر به نیازمندان

قلندری گفت: خیرین و افراد نیکوکار بهشهری با همکاری اعضای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اقدامی دوستانه و ارزشمند تعداد ۴ عدد ویلچر، تخت بیمار و ملزومات بهداشتی را خریداری و به نیازمندان اهدا کردند.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نگاه ما برای کمک به افراد نیازمندان در بخش های مختلف با همرکاری و همراهی بچه مسجدی ها و خیران نگاه انسان‌دوستانه است و اگر کمک‌ها و حمایت‌های خیرین نباشد؛ قطعا نمی توان کاری انجام داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در شرایط فعلی با توجه به اینکه نیاز به برخی ملزومات بهداشت و درمان از نیازهای مهم است و همچنین دستگاه اکسیژن ساز نیاز اصلی است؛ در کنار همه برنامه های فرهنگی و هنری و دینی، با برگزاری جلسه و هم اندیشی برای تامین اکسیژن ساز وارد عمل شدیم و با هم اندیشی برای رفع کمبود اکسیژن ساز اقدام شود.

 

وی با اشاره به اینکه سهولت در تردد و رفت و آمد برای افراد بیمار از نیازهایی بوده است، تصریح کرد: این امر بارها و مکررا" به کانون گزارش شده است لذا برای سهولت در این امر با کمک خیران اقدام به تهیه ویلچر برای افراد بیمار و نیازمند شده است.

 

قلندری گفت: خیرین و افراد نیکوکار بهشهری با همکاری اعضای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اقدامی دوستانه و ارزشمند تعداد ۴ عدد ویلچر، تخت بیمار و ملزومات بهداشتی را خریداری و به افراد و بیماران نیازمند این شهرستان اهداء کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: تامین دستگاه های اکسیژن ساز، تب سنج، فشار سنج، ویلچر و ملزومات پزشکی گامی کوچک از سوی کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و خیران بود که  در رزوهای گذشته با همت و تلاش خیران در ماه محرم اجرایی شد.

 

قلندری گفت: تامین ۵ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان های شهرستان بهشهر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر گامی برای کمک به بیماران کرونایی در این شرایط سخت بوده است.

کد خبر 1092667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha