برگزاری نشست قرآنی «اصلاح فرد در صحیفه سجادیه از دیدگاه قرآن» در عراق

آستان مقدس امام حسین(ع) از برگزاری نشست قرآنی «اصلاح فرد در صحیفه سجادیه از دیدگاه قرآن» در استان دیاله عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از dar-alquran، نشست قرآنی با عنوان «اصلاح فرد در صحیفه سجادیه از دیدگاه قرآن» به همت دارالقرآن کریم وابسته به آستان مقدس امام حسین (ع) اواسط هفته جاری در استان دیاله برگزار شد.

 

دکتر سید مرتضی جمال الدین، معاون گروه دارالقرآن کریم وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این آستان این نشست قرآنی را به مناسبت شهادت امام زین العابدین (ع) با همکاری اتحادیه انجمن ها و جمعیت های قرآنی در عراق برگزار کرد.

 

جمال الدین افزود: این نشست ششمین نشست در چارچوب نشست های قرآنی است که با همکاری اتحادیه انجمن ها و جمعیت های قرآنی برگزار می شود. این نشست نیز به مانند نشست های پیشین با استقبال شرکت کنندگان روبه رو شد که این مسئله برای برگزاری نشست ها و سمینارهای بیشتر دلگرم کننده است.

 

دارالقرآن کریم نشست های متعددی را در مناطق مختلف عراق برگزار کرده است که آخرین نشست با عنوان «آیات غدیر در قرآن کریم » در موصل بوده است.

 

در همین حال، اتحادیه انجمن ها و جمعیت های قرآنی طرح قرآنی  در مراسم اربعین را با هدف آموزش قرائت صحیح سوره فاتحه و سوره های قرآن کوچک برای زایرانی که برای برپایی مراسم اربعین امام حسین(ع) با پای پیاده به سمت کربلای معلی می آیند، به راه انداخته است.

کد خبر 1092702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha