برپایی بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه(س) در زنجان

به مناسبت فرا رسیدن پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه(س) در مسجد حضرت رقیه اسلام آباد زنجان برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با اولین جمعه ماه صفر مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) به همت بچه های مسجد حضرت رقیه(س) اسلام آباد زنجان، بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه در زنجان برپا می شود.

 


این مراسم روز جمعه 19 شهریور از ساعت 15 با احسان نذورات آغاز خواهد شد؛ سفره جهانی حضرت رقیه(س) همه ساله با حضور پرشور مردم پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود ولی در سنوات اخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

 


مراسم عزاداری و سوگواری حضرت رقیه(س) روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء راس ساعت ۲۱  نیز ادامه خواهد داشت.

 


سخنران روز اول حجت الاسلام صبری نیا و مداحان سجاد جوادزاده، غلامرضا جعفری پور و علیرضا کابلی خواهد بود و در روز دوم نیز آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان به عنوان سخنران و یوسف شبیری، محمود حسینی و سعید نوری به عنوان مداح حضور خواهند داشت.

 


خیرین و سوگواران برای مشارکت در احسان سفره جهانی حضرت رقیه(س) می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6037997599063154 واریز کنند.

 

هدف از این برنامه ترویج فرهنگ تعالی عاشورا، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف زینبی، ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت و بستر سازی برای تربیت سرباز برای حضرت حجت و ترویج فرهنگ زندگی ائمه معصومین (ع) است.

کد خبر 1092737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha