سومین دوره رویداد ملی «فهما» با شعار «به توان مردم» اجرا می‌شود

سقاء گفت: سومین دوره رویداد ملی «فهما» با شعار «به توان مردم» در حال اجرا است و فعالان کانون های مساجد هم اکنون در حال ثبت اطلاعات فرهنگی کانون ها در سامانه بچه های مسجد هستند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سومین دوره رویداد ملی «فهما» با شعار «به توان مردم» در حال اجرا است و فعالان کانون های مساجد هم اکنون در حال ثبت اطلاعات فرهنگی کانون ها در سامانه بچه های مسجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد ملی در 3 شبستان و 12 رواق طبق دوره های قبلی پیش بینی شده است و در سامانه بچه های مسجد قابل بارگذاری است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

وی اذعان داشت: در دوره قبلی 2 کانون رتبه اول کشوری در بخش های فیلم و آفرینش های ادبی را کسب کردند و جایگاه استان اردبیل نیز در رتبه برتر قرار گرفت که همه این افتخارات به مدد و همت فعالان کانون های مساجد است.

 

سقاء اضافه کرد: کانون های برتر این دوره نیز پایان آذر ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) انتخاب و معرفی خواهند شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: دبیرخانه جشنواره هنرهای تسجمی «ترنج» در این دوره نیز به استان اردبیل سپرده شده و آثار هنرهای تجسمی فعالان کانون های مساجد سراسر کشور با حضور داوران در استان مشخص و معرفی خواهند شد.

 

کد خبر 1092774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha