باید با همه توان در خدمت به مردم باشیم

سردار وحیدی با بیان اینکه باید با همه توان در خدمت مردم باشیم گفت: باید با شناخت از شرایط محیطی و محاطی بنابر مقتضیات با همه توان در صحنه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار احمد وحیدی» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه باید با همه توان در خدمت مردم باشیم اظهار کرد: باید با شناخت از شرایط محیطی و محاطی بنابر مقتضیات با همه توان در صحنه باشیم.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه هیچ افتخاری بزرگتر از خدمت به خلق نیست افزود: ملت ایران در همه صحنه‌ها با قدرت پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند و امیدوارم با هدایت خداوند بتوانیم به بهترین دستاوردها که حق ملت است، دست یابیم.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» نیز با بیان اینکه در سالیان متمادی اعتبارات خوبی به خوزستان تزریق شده است تصریح کرد: عمده مشکلات این استان که مردم از آن رنج می برند ناشی از سوء مدیریت است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: خوزستان مردمی نجیب و ولایتمدار از همه قومیت ها دارد، مردم خوزستان وقتی گله مند می شوند توقع زیادی ندارند و ابتدایی ترین نیازهای یک شهروند را درخواست می‌کنند.

 

وی با اشاره به آثار باقی مانده ناشی از جنگ بر پیکر مناطق مختلف خوزستان اضافه کرد: به رغم تخصیص اعتبارات خوب به استان خوزستان، سوء مدیریت باعث شد تا مطالبات مردم این استان از نظام اسلامی برآورده نشود.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: تعامل و همدلی خوبی در استان خوزستان حاکم است و این مسئله امیدوار کننده در خوزستان به چشم می خورد.

 

کد خبر 1092776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha