با توجه به مطالبات مردم در  استان تهران، انتخاب مدیری با روحیه انقلابی و جهادی یک ضرورت است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مطالبات مردم در استان تهران، انتخاب مدیری با روحیه انقلابی و جهادی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دیدار با وزیر کشور خبر داد.

نوش آبادی افزود: در این دیدار که چهارشنبه شب با حضور در وزارت کشور، با سردار وحیدی وزیر کشور صورت گرفت، با تبریک مجدد به ایشان و آرزوی موفقیتِ بیش از پیش در مسئولیت خطیر وزارت کشور و نیز تبریک انتصاب وی از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی، اظهار امیدواری شد که در دوران وزارت شاهد تحولاتی مثبت در عرصه‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی توجه به مشکلات گوناگون استان تهران و مطالبات بر زمین مانده مردم در حوزه‌های مختلف، انتخاب فردی توانمند، با کفایت، مدیر و مدبر، با روحیه انقلابی و رویکردی جهادی، در صدر مدیریت کلان استان تهران را یک ضرورت دانست و همکاری و تعامل نمایندگانِ مجلس با دولت را برای پیشبرد برنامه‌ها و تحقق خواسته‌های به حق مردم، یک فرصت دانست.

نماینده مردم دیار ۱۵خرداد بیان داشت: در این دیدار، بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا و بخش‌های جوادآباد و جلیل آباد، به صورت مکتوب تقدیم وزیر کشور شد.

کد خبر 1092826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha