ابتلای ۷۹۳ لرستانی به بیماری کرونا/ ۱۴ نفر دیگر جان خود را از دست دادند

کوشکی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده و ۷۹۳ ابتلای جدید به این بیماری ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»  امروز(18 شهریور) در سخنانی اظهار داشت: تاکنون 173 هزار و 680 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان  با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا را تا پایان ۲۴ ساعت گذشته در  استان، افزود: طی 24 ساعت گذشته 793 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 14 نفر دیگر در استان لرستان به دلیل ابتلای به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، ابراز کرد: تاکنون 2 هزار و 334 لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

کوشکی خاطر نشان کرد: هم اکنون تعداد یک هزار و 173 لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان  اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و تزریق واکسن مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

کد خبر 1092831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha