نقش پررنگ بسیج در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد/نام سردار سلیمانی باعث برکت این طرح است

موحد گفت: نام سردار سلیمانی موجب برکت در اجرای طرح آزادسازی زندانیان مالی و غیرعمد شده و برگزاری ویژه برنامه آزادی زندانیان در بیت الزهرا این پیام را دارد که فصل جدیدی در زندگی مددجویان آغاز شده و باید به یک زندگی شرافتمندانه فردی و اجتماعی برگردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یدالله موحد، پنجشنبه(۱۸ شهریور) در مراسم آزادسازی ۱۸ زندانی جرایم مالی و غیرعمد که در قالب " نذر حریّت" مکتب شهید سلیمانی در بیت الزهرا حاج قاسم انجام شد؛ از نقش پررنگ بسیج در ایجاد زمینه آزادی محکومان مالی و جرایم غیرعمد قدردانی کرد.

 



رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: زندان و افرادی که تحت عنوان محکومان مالی در بند هستند، قصه پرغصه ای است که دل هر انسانی را رنج و آزار می دهد.

 



وی با بیان اینکه آزادی و آزادگی دو وجهه مختلف دارد؛ خاطرنشان کرد: افرادی که امروز با همت خیران آزاد می شوند باید در مسیر آزادگی حرکت کنند و فصل نوینی در زندگی این افراد ایجاد شود.

 




موحد تصریح کرد: نام سردار سلیمانی موجب برکت در اجرای طرح آزادسازی زندانیان مالی و غیرعمد شده و برگزاری ویژه برنامه آزادی زندانیان در بیت الزهرا این پیام را دارد که فصل جدیدی در زندگی مددجویان آغاز شده و باید به یک زندگی شرافتمندانه فردی و اجتماعی برگردند و به الگو تبدیل شوند و برای گره گشایی از زندگی دیگران اقدام کنند.

 



وی گفت: مددجویان جرایم مالی که به دلیل فقر وارد زندان شده اند، امید دارند دستی از آستین همت خیران به کمک آنها آمده و زمینه آزادی آنها را فراهم کند.

کد خبر 1092848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha