تداوم اجرای طرح «آقا حساب کردند » به همت خادمیاران رضوی بابلسر

ولی تبار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر از آغاز شیوع کرونا، با تسویه بدهی نیازمندان به سوپرمارکت های محلات این شهرستان در قالب طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام محرومین هستند.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه شهادت امام حسین(ع) و یاران آن حضرت اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در این ایام نیز با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) باتوجه به مشکلات معیشتی نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونایی در مناسبت های مختلف به نیت امام رضا(ع) با مراجعه به سوپر مارکت های محلات شهری و روستایی بدهی نیازمندان را با حفظ کرامت آنها پرداخت می کنند.

 

 

وی ادامه داد: با تلاش و پیگیری های کانون محلی خدمت رضوی پازوار از بخش هادی شهر بابلسر بدهی نیازمندان به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در قالب طرح زیبای «آقا حساب کردند » پرداخت شد و خانواده ای را از عذاب بدهکاری رهایی دادند .

 

ولی تبار گفت: همچنین به مناسبت فرارسیدن ماه صفر و برای سلامتی امام زمان (عج)، به همت خادمیاران دفتر کانون های خدمت رضوی بابلسر تعداد ۳ رأس گوسفند به ارزش هشت میلیون تومان خریداری و ذبح شد.

 

وی یادآورشد: این گوشت های نذری در قالب ۶۰ بسته بین نیازمندان منطقه توزیع شده است .

کد خبر 1092858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha