برپایی نماز جمعه این هفته در آران و بیدگل

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل از برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلای شهید بهشتی آران و بیدگل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد.

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آران و بیدگل با توجه به تغییر وضعیت کرونایی این شهرستان، فردا ۱۹شهریور با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در مصلای شهید بهشتی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: این فریضه فردا به امامت حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی جوینانی» امام جمعه این شهر اقامه خواهد شد و ستاد نماز جمعه تمهیدات بهداشتی لازم را برای برگزاری این آیین عبادی سیاسی فراهم کرده است.

 

عبدلی اظهار داشت: اتوبوس های حمل و نقل شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران در میادین اصلی شهر آماده خدمت رسانی و جابجایی نمازگزاران خواهند بود.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل از نمازگزاران خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند.

 

عبدلی افزود: مؤمنین نماز گزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مصلاهای نماز جمعه بپرهیزند.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با تقدیر از همکاری نمازگزاران در رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته گفت: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آتی به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد./

کد خبر 1092868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha