مشکلات استان به موضوع اشتغال گره خورده است

خادم سیدالشهدا با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات استان به موضوع اشتغال گره خورده است گفت: با اجرایی کردن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مدنظر مقام معظم رهبری در استان خوزستان بخش عمده ای از مشکلات اشتغال جوانان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار احمد خادم سیدالشهدا» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: آقای سلیمانی دشتکی در مدت کوتاهی که سکان هدایت استان را برعهده داشت اقدامات بسیار بزرگی را انجام داد.

 

فرمانده قرارگاه کربلا افزود: پاسداری از حریم اسلام عالی ترین وظیفه ای است که بر دوش مسلمانان قرار دارد، بنابراین قبول مسئولیت در این شرایط تنها یک وظیفه دنیوی نیست بلکه تکلیف الهی برای پاسداری از سرزمین های اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه در مدت کوتاه مدیریت استان توسط آقای دشتکی بیش از یکصد جلسه امنیتی و 35 جلسه شورای تامین برگزار شد اضافه کرد: با اقدامات و تعامل خوبی که صورت گرفت توانستیم مسائل مختلف استان را رصد کنیم که همین مهم سبب شد تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

 

خادم سیدالشهدا با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مشکلات استان به موضوع اشتغال گره خورده است تصریح کرد: با اجرایی کردن طرح 550 هزار هکتاری مدنظر مقام معظم رهبری در استان خوزستان بخش عمده ای از مشکلات اشتغال جوانان برطرف می شود، انتظار داریم که امکانات اجرایی کردن این مهم فراهم شود.

 

وی یاد آور شد: قطعا در شرایطی که امروز در آن حضور داریم اگر موضوع اشتغال برطرف شود هیچگونه اغتشاش گری در سطح جامعه حضور نخواهد داشت.

 

کد خبر 1092882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha