خوزستان به مدیر پشت میز نشین نیاز ندارد

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه خوزستان نیازی به مدیریت پشت میزنشینی ندارد گفت: مدیریت جهادی یعنی کار میدانی انجام شود و مسئولان در بین مردم حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،  «حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: شهدای کربلا چهار ویژگی داشتند که در صورت رعایت آنها می توان تبعیت از امام زمان (عج) عملی شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: تسلیم در برابر امامین انقلاب، تصدیق، تبعیت از امام و وفا به او و همچنین استفاده فوق توان از ظرفیت‌ها همان چهار ویژگی هستند؛ علاوه بر این امام علی (ع) در عهده نامه مالک اشتر همواره به خدمت به مردم توصیه کرده است.

 

وی با بیان اینکه دادن وقت ملاقات عمومی و توجه به ایتام از مهمترین توصیه امام علی (ع) است اضافه کرد: برای اربعین امسال ۳۰ هزار نفر سهمیه داده‌اند ولی چه کسی پول دارد برای سفر هوایی و باید این شرایط را برای مردم با وسع مالی ضعیف تسهیل کرد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به ضرورت توجه ویژه به کشاورزی، مدیریت توزیع آب و بخش مسکن و توجه به کشورهای مجاور به‌خصوص استان‌های بصره، العماره و ناصریه که همجوار با خوزستان تصریح کرد: خوزستان نیازی به مدیریت پشت میزنشینی ندارد، مدیریت جهادی یعنی کار میدانی انجام شود و مسئولان در بین مردم حضور پیدا کنند.

 

کد خبر 1092884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha