نقش اثرگذار طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در کاهش نرخ بیکاری خوزستان

جویجری به نقش اثرگذار طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در کاهش نرخ بیکاری خوزستان اشاره کرد و گفت: کشور بر اساس مدیریت جوامع چند فرهنگی اداره می‌شود، از این‌ رو عدالت در توزیع ثروت و امکانات باید مورد توجه ویژه‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «شبیب جویجری» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معرفه استاندار خوزستان که در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: به فضل الهی و با تلاش نیروهای امنیتی و نظامی «امنیت» به‌صورت کامل در خوزستان وجود دارد البته ممکن در برخی مناطق ناامنی اجتماعی نیز دیده شود.

 

نماینده مردم اهواز باوی کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: خوزستان منشاء خیر و برکت برای کشور است با این وجود مشکلات بسیاری در خوزستان وجود دارد که دلیل آن مشکلات جدی در حوزه اجرای عدالت است، درست است که کارهای زیادی شده ولی ناکارآمدی‌هایی هم وجود داشته که از آن جمله می‌توان به احساس تبعیض اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه مشارکت فراگیر یعنی از همه ظرفیت‌ها و نیروهای انقلابی و کارآمد استفاده شود اضافه کرد: توزیع عادلانه ثروت در خوزستان باید با جلب نظر مرکز به‌عنوان رویکرد ملی از سوی دولت مورد توجه قرار بگیرد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به نقش اثرگذار طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در کاهش نرخ بیکاری خوزستان اشاره کرد و یاد آور شد: کشور بر اساس مدیریت جوامع چند فرهنگی اداره می‌شود که از این‌ رو عدالت در توزیع ثروت و امکانات باید مورد توجه ویژه‌ای باشد.

 

کد خبر 1092888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha