اختیارات به شرکت های بزرگ خوزستان بازگردانده شود

ایزدپناه گفت: اختیارات از شرکت های بزرگ خوزستان همچون حفاری، نفت و سازمان آب و برق گرفته شده که شایسته است این اختیارات مجدد به خوزستان داده شود و این خواسته نمایندگان استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالله ایزدپناه» امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معرفه استاندار خوزستان که در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: تصمیم جدی نمایندگان حمایت جدی از استاندار فعلی برای تقویت همدلی و انسجام در استان خوزستان است.

 

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: ما نمایندگان خوزستان به دنبال سهم خواهی نیستیم ولی برای خوزستان دلسوز هستیم و فکر نمی‌کنم کسی به‌اندازه نمایندگان از مشکلات مردم در شهرستان‌های مختلف باخبر باشد، در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار بی‌سابقه‌ترین رأی اعتماد به وزرا را در دولت فعلی شاهد بودیم.

 

وی با بیان اینکه برای کوچک‌ترین اقدامی در خوزستان باید از تهران اجازه گرفت اضافه کرد: اختیارات از شرکت های بزرگ خوزستان همچون حفاری، نفت و سازمان آب و برق گرفته شده که شایسته است این اختیارات مجدد به خوزستان داده شود و این خواسته نمایندگان استان است.

 

ایزدپناه با اشاره به اینکه امنیت اگر نباشد، سرمایه‌گذاری و اقتصاد معنی ندارد و آسایشی برای مردم باقی نمی‌ماند تصریح کرد: ضمن حمایت از استاندار جدید خوزستان به‌عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حق نظارت را بر خود واجب می‌دانیم و هر جا برای تذکر یا مشورت احساس تکلیف کنیم، این کار را انجام می‌دهیم.

 

کد خبر 1092889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha