دعوت امام جمعه شهرستان چوار از مردم برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

امام جمعه شهرستان چوار با انتشار پیامی از مردم کتابخوان و علاقه‌مند به معارف رضوی جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مسئله کتاب و کتابخوانی یکی از نیازهای همیشگی ما است و باعث رشد و شکوفایی و افزایش دانش و معلومات ما می شود. به ویژه در این ایامی که مسئله کرونا موجب شده مقداری اوقات فراغت ما بیشتر شود، بسیار خوب است که به مسئله کتاب و کتابخوانی اهمیت بیشتری بدهیم. انس بیشتری با کتاب داشته باشیم و از این فرصت هایی که برایمان ایجاد می شود برای خواندن کتاب استفاده کنیم.

 

گسترش استفاده از فضای مجازی و رغبت جوانان به این فضا باعث کمرنگ شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه شده است و تلاش جمعی لازم است که دوباره کتاب و کتابخوانی را به دل خانواده های ایرانی برگردانیم؛ در این رابطه برگزاری برنامه ها و مسابقات با موضوع کتاب و کتابخوانی می تواند جرقه ای باشد برای اینکه مردم شریف ایران یک گام به سمت کتاب بردارند و خصوصاً این ایامی که کتابخانه های عمومی با  تصمیم ستادملی کرونا تعطیل هستند، فرصت بسیار مغتنمی برای آشتی مجدد با مطالعه و کتاب است.

 

یکی از اقدامات بسیار خوبی که نهاد کتابخانه ها در کشور انجام داده، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است که من به همه همشهریان عزیز خصوصاَ جوان ها و نوجوان ها توصیه می کنم در این برنامه مسابقه کتابخوانی با نام امام رضا علیه السلام شرکت کنند.

 

انتظار می رود مردم فهیم شهرستان چوار به ویژه نسل جوان، نوجوان و عموم علاقمندان به مطالعه کتاب، این فرصت را غنیمت شمرده و با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفتشان را نسبت به اهل بیت(ع) افزایش داده و آنچه را که یاد می گیرند، سرلوحه زندگی خود قرار دهند.


والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

کد خبر 1092903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha