ایران در یک امنیت مثال زدنی و با ثبات قرار دارد

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: هوشیاری مردم و آمادگی نیروهای مسلح نشان داده که ما در یک امنیت مثال زدنی و با ثبات هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «حسین اشتری» امروز در در صبحگاه نیروی انتظامی پادگان حضرت ولیعصر(عج) تبریز اظهار داشت: امنیت موجود مرهون خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: اگر نکاهی به حوادثی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت استکبار جهانی در کشور رخ داد، داشته باشید خواهید دید که دشمن در غرب و شرق کشور به دنبال این بودند که امنیت ما را به مخاطره بیاندازند.

وی افزود: هوشیاری مردم و آمادگی نیروهای مسلح نشان داده که ما در یک امنیت مثال زدنی و با ثبات هستیم و خدا را شاکریم، اما امروز باز هم کسانی هستند که به دنبال منافع خود بوده و باعث نگرانی مردم می شوند، پلیس باید با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی و با اقتدار، عقلانیت و مهربانی در صحنه حضور داشته باشد.

سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی باید هر روز قوی تر از روز گذشته باشد، امروز پلیس در مقابل کسانی که تعدی به حقوق مردم می کنند، ایستاده است و در مقابل مردم و کسانی که صاحبان این کشور و انقلاب هستند با مهربانی برخورد می‌کنند.

وی با بیان این‌که مردم پلیس را پناهگاه خود می دانند، گفت: امروز کلانتری و پاسگاه ها مرجع و پناهگاه مردم است، از این رو باید با مهربانی و هوشمندانه در خدمت مردم بود، چراکه خدمت به مردم و امنیت بزرگترین توفیق الهی است.

کد خبر 1092918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha