فعالیت گروه‌های جهادی در دوران کرونا چشمگیر بوده است

پوراسماعیل گفت: گروه های جهادی و تیم های حمایتی بسیج، خانواده های مبتلا به کرونا را شناسایی و نسبت به حمایت های لازم اقدام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ سرهنگ پاسدار «پوراسماعیل» امروز در رزمایش تیم های همیاران سلامت سپاه امامت تبریز در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی، با ایجاد مراکز واکسیناسیون تجمیعی و همکاری بسیجیان از این مراکز، سعی در خدمت رسانی و انجام وظیفه داریم.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز خاطرنشان کرد: در این گام، پایگاه‌های همیاران سلامت با آمایش و استخراج آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال، قدمی بزرگ برای ریشه کنی کرونا، بر می دارند.
وی افزود: تیم ها و گروههایی با عنوان همیاران سلامت، تشکیل داده شده که با حضور در مراکز پر تردد، ضمن توزیع ماسک و بروشور، به صورت شفاهی برخی از نکات درباره رعایت پروتکل ها را به شهروندان گوشزد می کنند. 
پور اسماعیل حمایت غذایی از افراد و خانوارهای مبتلا را یکی دیگر از اقدامات سپاه ناحیه امامت عنوان کرد و گفت: از طریق گروه های جهادی و تیم های حمایتی، افراد و خانواده های مبتلا را شناسایی و برای اینکه این عزیزان جهت تأمین مایحتاج خود از قرنطینه خارج نشوند، بسته های معیشتی به آنها ارسال می کنیم.
وی گفت: سرعت انتشار این ویروس به قدری زیاد است که امکان دارد یک نفر در حال تهیه ما یحتاج خود، چندین نفر را هم آلوده کند‌، از این رو تهیه مایحتاج این افراد توسط بسیجیان، می تواند به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به شدت کاهش یافته است، گفت: تمام پایگاه های مقاومت بسیج محلات به مراکز همیاران و حامیان سلامت تبدیل شده اند تا کماکان با حضور در مناطق پر تردد، از شهروندان بخواهند که پروتکل های ابلاغ شده از سوی ستاد محترم ملی کرونا را رعایت کنند.

کد خبر 1092308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha