برگزاری پیاده روی اربعین نباید با کثرت جمعیت باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: در این مراسم نباید کثرت جمعیت مدنظر باشد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث برگزاری مراسم اربعین،گفت: تجربه نشان داده است که برگزاری مراسم های مذهبی تاثیری در تشدید شیوع بیماری کرونا نداشته است و اتفاقا مومنین در این مراسم ها دقت لازم را برای رعایت پروتکل ها داشته اند.

 

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث برگزاری مراسم اربعین نیز صحبت های اولیه با مسئولان عراقی انجام شده است و انشالا این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و افرادی که علاقمند هستند می توانند شرکت کنند.
 
 
وی بیان کرد: البته مطلبی که باید حتما مورد نظر مسئولان برگزاری باشد این است که کثرت جمعیت مدنظر نیست و نباید به هیچ عنوان هجوم و کثرت جمعیت باشد بلکه باید با جمعیتی محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم برگزار شود.
 
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاقمندان به حضور در پیاده روی اربعین باید این مطلب را مدنظر قرار دهند که برگزاری این مراسم در صورتی مورد رضایت اباعبدالله حسین(ع)قرار می گیرد که شرکت کنندگان نهایت دقت را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.
کد خبر 1091687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha