مشارکت ۳۵ هزار نفر در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی آذربایجان‌ شرقی

سردار خرّم از آغاز مرحله پنجم طرح سردار شهید سلیمانی با مشارکت ۳۵ هزار نفر از بسیجیان در آذربایجان‌ شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرّم» عصر امروز در جریان بازدید از پانزدهمین مرحله کمک های مؤمنانه سپاه ناحیه امامت تبریز اظهار داشت: سپاه و بسیج در جریان مقابله با ویروس کرونا در کنار کادر درمان بوده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از آغاز مرحله پنجم طرح سردار شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این طرح تعداد ۳۵ هزار نفر از بسیجیان استان مشارکت دارند.

وی افزود: سپاه عاشورا قرارگاه مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای مقابله با گسترش ویروس کرونا راه اندازی کرده که در آن، تعداد ۷۵۰ بسیجی در پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی همکاری می‌ کنند که همه این افراد به صورت داوطلبانه و به شکل جهادی در روند واکسینه کردن مردم مشارکت دارند.

سردار خرّم افزود: یکی از مراکز خدماتی رسانی بسیجیان را مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا در تبریز است که در آن روزانه ۲۵ نفر کادر درمانی بسیجی به شهروندان خدمات می‌دهند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: هر شهروند برای دریافت نوبت دوم واکسن‌های برکت، سینوفارم و استرازنکا در مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا کمتر از ۱۰ دقیقه زمان صرف می‌‌کند.

وی هدف اصلی و مهم از اجرای این طرح‌ها را کمک به عبور سریع کشور و استان از پیک پنجم کرونا اعلام کرد و افزود: بدیهی است که سلامت هموطنان برای مجموعه های سپاه و بسیج اولویت اصلی و محوری است.

کد خبر 1091981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha