اهدای ۱۶۰ بسته مهربانی به همت کانون مسجد نبی اکرم درتبریز

به همت تلاشگران کانون فرهنگی هنری و هیئت روضة العباس مسجد نبی اکرم (ص) تبریز، ۱۶۰ بسته معیشتی درشانزدهمین مرحله از کمک های مومنانه بین خانواده های محروم منطقه توزیع شد.

«صالح رسولی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز از توزیع بسته های مهربانی در مرحله شانزدهم از کمک های مومنانه کانون و هیئت به تعداد ۱۶۰ بسته برای خانواده های کم بضاعت همزمان با شهادت امام سجاد (ع) خبر داد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: انفاق و دستگیری از دیگران یکی از دستورات دینی ماست که خداوند منان هم در قرآن کریم هر جا دستور به نماز می‌دهد به دنبال آن دستور به زکات و دستگیری از دیگران نیز اشاره کرده است.
رسولی افزود: استقبال خیرین و اقشار مردم برای مشارکت در کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایش رهبر انقلاب، سبب شده تا نور امید در دل و خانه محرومان و نیازمندان روشن شود. در این روزهای سخت که معیشت بسیاری از مردم به خاطر شیوع بیماری کرونا تنگ‌تر از گذشته شده، می‌توان دست یاری نیازمندان را با همدلی به گرمی فشرد و سفره‌های آنان که از همیشه کوچکتر و خالی‌تر شده را در ماه محرم و صفر، رنگ و بوی دیگری داد.
وی با بیان این مطلب که یکی از آثار بخشش و احسان به نیازمندان، نصرت الهی است که در دنیا و آخرت شامل حال انسان می شود.ادامه داد: بر همین اساس تلاشگران کانون و خادمین هیئت روضةالعباس (ع) مسجد، تعداد ۱۶۰ بسته معیشتی تهیه و در سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین (ع)  بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.
رسولی اقلام اهدایی را شامل موادغذایی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و اظهار کرد: در این مرحله از توزیع بسته ها مبلغ ۶۴ میلیون تومان از محل کمک های خیرین هزینه شده است و توسط جوانان کانون و هیئت چراغ خاموش و شبانه در درب منازل این عزیزان اهدا گردید.
وی با بیان اینکه اقدامات جهادی کانون فرهنگی هنری و مسجد تعطیل بردار نیست،افزود:از دیگر اقدامات کانون؛ ذبح قربانی،برگزاری عزاداری ماه محرم در فضای باز،اجرای نمایشنامه با عنوان "همه آب ها نام عباس را می داند" به مناسبت محرم، برپایی ایستگاه صلواتی،طبخ و توزیع غذای گرم می باشد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز ضمن تشکر و قدردانی ویژه ازتمامی خیرین،فعالان مسجد،کانون،پایگاه،خادمین هیئت روضةالعباس (ع)،نمازگزاران واهالی منطقه که این امورمهم با همکاری و مشارکت این بزرگواران میسر می شود،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای اجرای مرحله هفدهم، خانواده های محروم بیشتری را تحت حمایت قرار دهیم.

 

کد خبر 1091282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha