تعریف رهبری از واکسن ایرانی برکت براساس معیار تقوا است

حجت الاسلام محمود بهروزه گفت: مقام معظم رهبری براساس معیار تقوا از واکسن ایرانی برکت تعریف کردند و این نگاه همان نگاه ارزشی احترام و اعتماد به تولید داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ شهریور حجت الاسلام «محمود بهروزه» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا معیار حرکات و سکنات انسانی است و همراه با رشد و شناخت و معرفت است. 


امام جمعه موقت عنبرآباد افزود: انسان با تلاش به آنچه می در این دنيا می رسد و نباید در این راه تنبلی کند و ناامید شود گر چه این دنیا با سختی ها عجین شده است.


وی بیان کرد: طبق روایات، راحتی فقط در بهشت قرار داده شده نه در دنیا بلکه دنیا محل کار، تلاش، سختی و رنج است و آنچه امروز دنیای غرب از آن تبلیغ می کند دنیای مادی و دنیا زدگی است.


حجت الاسلام بهروزه ضمن تبریک ولادت امام باقر (ع) ابراز کرد: امروز اگر از علم، حوزه و دانشگاه سخن می گوییم از وجود پر برکت امام محمد باقر (ع) است که علوم را منتشر کردند.


خطیب موقت جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: برخی متاسفانه به دلیل دنیای دیگران، آخرت خویش را خراب می کنند همچون کسانی که به دلیل رای آوردن دیگری آراء مردم را جابجا کردند و امروز پرونده ایشان روی میز محاکمه قرار دارد آبروی دنیا و آخرت خویش را بردند بنابراین طبق روایات در این شخص برای مردم خیری نیست.


وی اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان عنبرآباد مردم منتظر نتیجه برخورد با تخلفات انتخاباتی هستند همانطور که همان اول سلیمانی وار وارد شدید و برخورد کردید این باید ادامه داشته باشد و آن افتضاح جابجایی افراد به واسطه بازشماری جبران شود، بنابراین باید ورود پیدا کنید و نتیجه آن را نیز به سمع مردم برسانید‌.


حجت الاسلام بهروزه ابراز کرد: سالروز رحلت آیت الله طالقانی و سالروز شهادت دومین شهید محراب شهید آیت الله مدنی را تسلیت عرض می کنم. این انسانها در مسیر جهاد، هیچگاه سستی و سردی را به خود راه ندادند. 


امام جمعه موقت عنبرآباد ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: ان شاالله در شهر مجالس عزاداری شهادت این امام نیز برنامه ریزی شود.


وی تصریح کرد: در زمان امام مجتبی  (ع) تناقض هایی که در دین انداختند که حق و باطل در هم آمیخته شد و تشخیص برای مردم مگر برای اهل بصیرت سخت شد.


حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: طالبان دهه ۷۰ با طالبان امروز خیلی فرق دارد و باید دید رویکرد و مواضع ایشان در دولت شان چگونه خواهد بود اما مردم افغانستان نشان دادند می توانند با آمریکا مبارزه کنند و آنها را از کشورشان بیرون کنند.


خطیب موقت جمعه عنبرآباد بیان کرد: امروز بالای ۴۰ درصد مردم عنبرآباد واکسینه شدند که جا دارد از متولیان بهداشت شهرستان تشکر کنم.


وی در خاتمه یادآور شد: مقام معظم رهبری بر اساس معیار تقوا از واکسن ایرانی برکت تعریف کردند و این نگاه همان نگاه ارزشی احترام و اعتماد به تولید داخل کشور است.

کد خبر 1093071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha