قطعی‌های مکرر آب در آستارا توجیه‌پذیر نیست

حجت‌الاسلام حافظ نیا از قطعی‌های مکرر آب در برخی از نقاط شهرستان آستارا انتقاد کرد و گفت: قطعی‌های مکرر آب با وجود پایین آمدن مصرف آب، خنک شدن هوا و نبود گردشگر، توجیه‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به فرار ۶ فلسطینی از زندان‌های به ظاهر مخصوص رژیم جعلی صیهونیستی اشاره کرد و افزود: این فرار زندانیان، آبروریزی بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی در مدیریت زندانهایش ناتوان مانده است، افزود: این موارد نشان دهنده افول رژیم صهیونیستی است.

 

وی به موضع‌گیری‌های رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه در رابطه با مذاکرات اشاره کرد و گفت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد.

 

حجت‌الاسلمام حافظ نیا موضع‌گیری‌های رییس جمهور را حق دانست و خاطرنشان‌کرد: اصلی‌ترین هدف از مذاکرات رفع تحریم‌ها بود، که انجام نشد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا تاکید کرد: الگوی جدیدی از سوی دولت باید برای مذاکرات هسته‌ای تعریف شود.

 

وی با اشاره به اینکه تداوم حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با محوریت طرح راهبردی مجلس و با نظارت شورای عالی امنیت ملی انجام شود، افزود: شرط بازگشت به برجام لغو تمامی تحریم‌ها است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا به نبود فرماندار در شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: به واسطه نبود فرماندار آستارا شاهد رهاشدگی امور در این شهرستان هستیم.

 

وی با بیان‌اینکه چندین بار در خصوص نبود فرماندار در شهرستان آستارا به استاندار گیلان تذکر داده‌ایم، تصریح‌کرد: آستارا از دولت قبل فاقد فرماندار بوده و این نشان از ضعف مدیریتی در اداره استان گیلان است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به مشکلات پخت نان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اکنون نان گرفتن از نانوایی‌ها بسیار سخت شده است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی خواست مشکل کمبود آرد را در نانوایی‌ها برطرف کنند؛ چراکه مردم توان خرید برنج را ندارند.

 

وی از قطعی‌های مکرر آب در برخی از نقاط شهرستان آستارا انتقاد کرد و گفت: قطعی‌های مکرر آب با وجود پایین آمدن مصرف آب، خنک شدن هوا و نبود گردشگر، توجیه‌پذیر نیست.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: مسئولین مربوطه از جمله آب و فاضلاب شهرستان  آستارا و استان گیلان دراین‌ خصوص پاسخگو باشند.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه تمام انرژی و وقت نمایندگان مجلس در طول چهار سال به جای حل مشکلات مردم صرف جابه‌جایی مدیران ادارات می‌شود، خاطرنشان‌کرد: نمایندگان ادوار گذشته در رابطه با آب و فاضلاب شهرستان آستارا هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و مردم در بحث فاضلاب منزل خود با همسایه درگیر هستند.

 

 

کد خبر 1093097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha