طرح «شور عاطفه‌ها» در استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: طرح «شور عاطفه‌ها» با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید از ۲۰ شهریور ماه تا ۱۱ مهرماه در استان اردبیل اجرا می شود.

«حسین دشتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «شور عاطفه‌ها» با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید از 20 شهریور ماه تا 11 مهرماه در استان اردبیل اجرا می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: هزینه این طرح در بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و تهیه ملزومات آموزش غیر حضوری صرف خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان مشارکت غیرحضوری در این طرح برای خیرین و نیکوکاران فراهم شده است.

 

دشتی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با کد #۰۴۵*۸۸۷۷* به صورت آنی پرداخت خود را واریز و یا از طریق شماره کارت ۰۵۵۲ - ۵۰۰۳ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷ کمک های خود را واریز کنید.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: از همه خیرین و نیکوکاران استان دعوت می شود تا با مشارکت در این طرح دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را یاری کنند.

 

کد خبر 1093318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha