پروژه های شهرداری رشت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا واگذار می شود

واثق کارگرنیا بهره مندی از توانمندی قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های رشت را مغتنم برشمرد و گفت: در همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) باید حداکثر منافع برای مردم رشت تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین واثق کارگرنیا»  امروز(شنبه، ۲۰ شهریور)، در دیدار با نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: با وجود توافق نامه همکاری که بین شهرداری رشت و قرارگاه خاتم الانبیا به امضا رسیده تاکنون ثمره ای برای شهر رشت بدست نیامده در حالی که باید از ظرفیت بسیار بالای این قرار گاه در اجرای پروژه های بزرگ و اولویت دار رشت استفاده کرد.

 


رئیس شورای شهر رشت با اشاره به ۲ پروژه تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین(ع) و میدان نیروی دریایی رشت که برای اجرا توسط قرارگاه مورد توافق بوده افزود: تالاب عینک رشت، ساماندهی و احیای رودخانه های گوهررود و زرجوب و تقاطع های غیر همسطح از جمله پروژه های اولویت دار رشت هستند که در اجرای آن ها باید از ظرفیت قرارگاه خاتم بهره برد.

 

وی تصریح کرد: سپردن پروژه ای به قرارگاه سازندگی خاتم که در اولویت شهر نیست و هزینه هنگفتی به بیت المال تحمیل می کند، مورد قبول شورا نیست و در واگذاری پروژه ها باید اولویت ها و نیاز شهر مورد توجه باشد.

 

کارگرنیا تاکید کرد: به دنبال همکاری با قرارگاه خاتم در پروژه های بسیار بزرگ در رشت هستیم و اگر فاصله ای ایجاد شده است به واسطه آن است تا از این ظرفیت به بهترین نحو برای شهر و شهروندان استفاده کنیم.

کد خبر 1093516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha