علت تعطیلی روزنامه خراسان شمالی بررسی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: علت تعطیلی روزنامه خراسان که از اولین روزهای استان شدن خراسان شمالی آغاز به کار کرد، بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عصر امروز در آیین رونمایی از سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده (طرح ولایت)، با ابراز تأسف از تعطیلی یک روزنامه استانی گفت: این مایه‌ تأسف است که یک رسانه‌ استانی که هدفی جز توسعه‌ استان نداشت به تعطیلی کشیده شود و افراد زیادی از کار بیکار شوند.

 

 

"حجت الاسلام رضا نوری" با تأکید بر اینکه باید چاره‌ای اندیشید و اجازه تعطیلی به این رسانه‌ استانی نداد، گفت: دستاوردهای نظام به واسطه رسانه‌ها تبلیغ و اطلاع‌رسانی می‌شوند و ارتباط و بخشی از تعامل مردم با مسئولان به واسطه همین رسانه‌ها صورت می‌پذیرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اگر رسانه نباشد اعتماد اجتماعی هم حاصل نمی‌شود و نقدی به عمل نمی‌آید تا اصلاحی هم به واسطه آن انجام شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین در جمع مدیران تأکید کرد که کمیته‌های امر به معروف را در ادارات فعال کنید و افرادی که مورد قبول جمع هستند و از پتانسیل لازم برخوردارند را مسئول اجرای این کمیته ها نمایید.

 

 

وی اضافه کرد: تذکرات لازم را بدهید و اگر مشکلی به عنوان منکر دیدید باید کمک و تلاش کنید تا به حداقل برسد.

 

 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: هیچ مانعی برای مطالبه‌گری در زمینه اجرای این وظیفه دینی وجود ندارد و ضرورت دارد تا امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی احیا شود زیراکه از این طریق می توان بهتر به خواسته های مردم رسیدگی کرد.

 

 

در پایان این جلسه از سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری در استان رونمایی شد و از دستگاه های برتر خراسان شمالی نیز تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

کد خبر 1093535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha