معرفی کتاب مجموعه اشعار «سلام سردار» به تألیف محمد برزویی

بهارلویی گفت: کتاب مجموعه اشعار «سلام سردار» به تألیف محمد برزویی در راستای طرح شنبه های کتاب مساجد توسط محمدرضا شکراللهی «برادر شهيد» از کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب مجموعه اشعار «سلام سردار» به تألیف محمد برزویی در راستای طرح شنبه های کتاب مساجد توسط محمدرضا شکراللهی (برادر شهيد) از کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه معرفی شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان شهر یانچشمه ادامه داد: این کتاب در قالب ۶۳ اثر شعر از شاعران استان‌های تهران، اصفهان، قم، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، گیلان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، بوشهر چاپ شده است.

 

وی ابراز کرد: این کتاب در قالب ۶۳ اثر به افتخار ۶۳ سال عمر سردار قاسم سلیمانی تهیه و چاپ شده و اشعار این کتاب به زبان، فارسی، ترکی، عربی و لری بختیاری است که در یک هزار نسخه زیر نظر موسسه آموزشی تالیفی ارشدان چاپ شده است.

 

بهارلویی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از اشعار دریافتی را آثار شاعران نوجوان تشکیل می‌دهند در جلد نخست کتاب سلام سردار نیز چند اثر از این شاعران به چاپ رسیده است، به زودی برای جمع‌آوری اشعار شاعران کودک و نوجوان با محوریت سردار شهید سلیمانی در مجموعه‌های بعدی کتاب سلام سردار اقدام می شود تا ارادت و علاقه این گروه از شاعران به سردار شهید نیز به نوعی ماندگار شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان شهر یانچشمه ادامه داد: زبان شعر از اثرگذاری بالایی برای بیان و انتقال مفاهیم مختلف برخوردار است و پس از شهادت سردار سلیمانی، هر یک از هنرمندان به شیوه‌ای به بیان احساسات خود پرداختند و اشعار بسیاری نیز با این مضمون سروده شد که ضروری بود این آثار در مجموعه‌ای تدوین شود و برای آیندگان به یادگار بماند.

 

وی گفت: اگرچه کتاب سلام سردار تنها گوشه‌ای از شجاعت، رشادت‌، جوانمردی، ایثار، شهادت‌طلبی و ایستادگی سردار شهید قاسم سلیمانی را به زبان شعر بیان کرده است اما می‌تواند به نوبه خود بخشی از فرهنگ مقاومت را به نسل جوان انتقال دهد.

 

کد خبر 1093804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha