۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی امسال تحصیل را آغاز می‌کنند

پناهنده از آغاز فعالیت تحصیلی، ۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در قم در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مریم سادات پناهنده» امروز (یکشنبه 21 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد گفت: همه تلاش ما فراهم کردن آموزش برای دانش‌آموزان است و ازاین‌رو تلاش خواهیم کرد، بهترین شرایط را ایجاد کنیم.
 

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان قم افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس برای پایه ابتدایی، تقریباً تمام‌شده است و آماده برگزاری سال تحصیلی جدید هستیم.
 

وی گفت: یکی از اقدامات ما تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بود که مجدد جذب و آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه و امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.


پناهنده گفت: پوشش جذب ما برای امسال در پایه ابتدایی 109 درصد است که علاوه بر دانش‌آموزان استان، شامل مهاجران به قم و همچنین افراد بازمانده از تحصیل نیز می‌شود.


معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان قم از برگزاری زنگ شکوفه‌ها به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: این مراسم روز 31 شهریورماه ساعت 9:30 دقیقه صبح از صداوسیمای استان و شبکه شاد برگزار می‌شود.


وی در خصوص پیش‌دبستانی‌ها گفت: پیش‌دبستانی اجبار نبوده و اما الزام آموزشی دارد و پیشنهاد ما این است که حتماً والدین، دانش‌آموزان خود را به پیش‌دبستانی بفرستند.
 

پناهنده به موضوع ارتقا کیفیت آموزشی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محتوایی برای این امر در نظر گرفته‌شده است تا بتوانیم مدیریت کلاس‌های مجازی را به‌درستی انجام دهیم.

کد خبر 1093824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha