آمادگی ۳۰ امام محله آران و بیدگل برای مشارکت در  مهرواره اوج

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از اعلام آمادگی ۳۰ امام جماعت آران و بیدگلی برای مشارکت در طرج کشوری مهرواره اوج خبر داد.

سید حسین سعیدزاده بیدگلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان، طرح مهرواره اوج را در سطح کشور طراحی و عملیاتی کرده است.
 

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: مهرواره اوج پس از برگزاری موفق مهرواره محله همدل، از ۳۱ مرداد همزمان با روز جهانی مساجد شروع شده و تا ۲۳ آبان ادامه خواهد داشت.



سعیدزاده افزود: ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و کمک به حل مشکلات محلات از جمله اهداف برگزاری مهرواره اوج است.



کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه این مهرواره می تواند تحولی در حوزه گفتمان سازی و مدیریت مساجد در حل مسائل مردم ایجاد کند، خاطر نشان کرد: در این عملیات تمرکز جدی بر مسجد محوری است و امامان جماعات مساجد با مشارکت فعالان فرهنگی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در محله، مسائل محل را شناسایی و با کمک مردم برای رفع مسئله‌ها و گرفتاری‌ها برنامه ریزی و اقدام می کنند.



سعید زاده ادامه داد: کارآفرینی و اشتغال، سلامت، خیریه و بسته‌های معیشتی، آموزش، خانواده، مناجات و دعا و استغفار، آرامش روانی، تربیت نیرو و غیره از جمله محورهای مهم فعالیت مساجد در مهرواره اوج است.



کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود : تاکنون بیش از ۳۰ تن از امامان محلات آران و بیدگل در این طرح نام نویسی کرده اند و سایر ائمه جماعات هم می توانند برای مشارکت در این طرح، از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/ALpbMUI  نام نویسی و اعلام آمادگی کنند.

 

مهرواره اوج در ۸ گام انجام می‌شود که داوری و انتخاب مساجد شاخص استان از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و افزون بر ۱۱۰ مسجد در سطح این شهرستان فعال است./

کد خبر 1093921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha