موکب «مشق احسان» منتظر دستان پرمهر خیرین و نیکوکاران

مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی موکب با همکاری قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان خبر داد و گفت: این موکب برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند راه اندازی شده است.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از کارهایی که ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دست اقدام دارد، جمع ‌آوری کمک‌های مردم و خیرین و توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد کانون ها به همت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه سمت خدا و با همکاری کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان تاکنون در راستای کمک به نیازمندان استان گام های ارزشمندی برداشته است.

 

وی ضدعفونی کردن معابر، مساجد، منازل و ... در ابتدای بیماری منحوس کرونا را یادآور شد و افزود: مدیران کانون ها با فعالیت های خودجوش خود در زمینه تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش، بسته های معیشتی، پخت نان و غذای گرم و توزیع بین نیازمندان اقدام کرده اند که هم اکنون در برخی از مناطق استان نیز ادامه دارد.

 

دولت آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، آغاز کلاس های درس و وضعیت بد اقتصادی، شرایط کرونايي و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر مواسات و همدلی در جامعه، این ستاد در استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت کرده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی موکب «مشق احسان» در محله نجف آباد یاسوج با همکاری قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان و گروه جهادی امام علی (ع) خبر داد و گفت: این موکب برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین و تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این موکب همه روزها تا پنجم مهرماه از ساعت 9 صبح تا اذان مغرب برای جمع آوری کمک های مردمی دایر است، گفت: کمک های جمع آوری شده در زمینه تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

کد خبر 1093985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha