سپاه و بسیج تا ریشه کنی بیماری کرونا در کنار کادر درمان است

قاسمی با بیان اینکه تلاش پزشکان و کادر درمان در بحران کرونا ویروس ستودنی است گفت: سپاه و بسیج همواره در کنار کادر درمان تا ریشه کنی این بیماری جهاد می کند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیداکبر قاسمی» امروز ( دوشنبه، ۲۲ شهریور ) در آیین تجلیل از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در سالن همایش بیمارستان پورسینای رشت برگزار شد اظهار داشت: کادر درمان در بحران کرونا ویروس سختی‌های بسیاری را متحمل شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.‌



فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه حرفه مقدس طبابت در اسلام، بسیار ارزشمند است گفت: در این زمینه امام صادق(ع) فرموده است: نداشتن فقیه دانشمند، زمامدار پرهیزگار و پزشک مورد اعتماد، مردم را با سرگردانی مواجه می‌کند.



وی با اشاره به اعمال وظیفه انسانی و پاک پزشکان و پرستاران در طول بحران کرونا، اذعان داشت: مدافعان سلامت در طول بحران کرونا مجاهدت ویژه انجام دادند و در این مسیر شهدای مدافع سلامت را نیز تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند‌.

 

قاسمی با اشاره به اینکه از نزدیک شاهد زحمات کادر بهداشت و درمان بوده ایم، افزود: تلاش مدافعان سلامت در پایداری سلامت و مقابله با کرونا بسیار موثر بوده که شایسته تقدیر است.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان، پزشکان و پرستاران به آیاتی از قرآن کریم اشاره و خاطر نشان کرد: نجات جان یک انسان برابر با نجات کل انسان‌هاست.

 

قاسمی تصریح کرد: سپاه و بسیج در کنار کادر درمان در خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا جهاد می کند.

 

وی ادامه داد: سپاه ناحیه مرکزی رشت همان روزهای نخست مقابله با کرونا با تولید ماسک، شیلد، مایع ضدعفونی و... و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و انجام طرح شهید سلیمانی و غسل، کفن و تدفین اموات کرونایی در شهرستان رشت و بیمارستان‌های شهرستان رشت در کنار مردم و کادر درمان خدمت رسانی کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: امروز نیز این جهاد با حضور بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت در بیمارستانهای شهرستان رشت، توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع کپسول اکسیژن به بیمارستان‌ها در کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان رشت ادامه دارد.



گفتنی است، در پایان این مراسم از پزشکان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد. 

 

کد خبر 1094061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha