اهدای پنکه سقفی به خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: با کمک خیران و اعضای کانون و خادمیاران رضوی یک پنکه سقفی به ارزش ۹ میلیون ریال به خانواده نیازمند این روستا اهدا شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا اقشار مختلف مردم در قالب گروه های جهادی و تشکل های مردمی به کمک نیازمندان شتافتند در این میان کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر هم تلاش کرده است تا با جمع آوری کمک های مردمی این اقلام را به دست مردم برساند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: بچه های مسجد و اعضای کانون مساجد همان گونه در پیک اول کرونا برای مقابله با این بیماری با تولید ماسک و ضدعفونی مناطق پای کار آمدند اکنون هم با همان قوت برای تهیه ملزومات پزشکی پای کار هستند.

 

وی به همت والای اعضای این کانون برای کسب جایگاه در بین سایر کانون های استان و کشور در رویداد ملی فهما با انجام فعالیت های عام المنفعه اشاره و خاطر نشان کرد: تهیه بسته های ارزاق معیشتی و توزیع در بین افراد کم برخوردار و اهدای کارت هدیه به جامعه هدف، برگزاری طرح نان مهربانی، پخت و توزیع غذای گرم بین اقشار بی بضاعت، کمک های نقدی، تهیه لوازم منزل و پنکه سقفی به محرومان از دیگر خدمات کانون شهدا گرجی محله به همت خیران و خادمیاران رضوی به افراد نیازمند در سال جاری بوده است .

 

الیاسی گفت: همزمان با ماه صفر و با هدف دستگیری از نیازمندان، با کمک خیران و اعضای کانون  و خادمیاران رضوی یک پنکه سقفی به ارزش ۹ میلیون ریال به خانواده نیازمند این روستا اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهرافزود: تلاش برای ترویج روحیه‌ انفاق و جهادی، ترویج حس نوع‌دوستی، ایجاد روحیه‌ نشاط در بین نیازمندان با کمک و دستگیری از آنان یکی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این بخش با تمام توان پای کار هستیم.

 

وی یادآور شد: خدمات رسانی بچه های مسجد به نیازمندان این روزها در یک یا دو نمونه خلاصه نمی شود و در بخش های مختلف اعضای کانون مسجد پای کار هستند تا گره ای از مشکلات نیازمندان باز شود.

کد خبر 1094102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha