حمایت از جشنواره ملی تئاتر مرصاد  یک وظیفه همگانی است

خسروانی پور ، گفت: حمایت از جشنواره ی ملی تئاتر مرصاد را یک وظیفه همگانی است که تمامی ادارات و ارگان ها و بخش خصوصی باید در برگزاری آبرومندانه ی این رویداد تلاش کنند.

حمید خسروانی پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کاری که در قالب هنر عرضه شود از ماندگاری برخوردر است، هنر زبان مشترک و فطری انسان‌ها بوده و برنامه های نمایشی از ضریب نفوذ بالایی در بین مردم برخوردار است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب افزود: دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد آبان ماه امسال به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یکی از بسترهای مناسب برای بیان حماسه مرصاد و رشادت آفرینی های مردم منطقه است و برای برگزاری مناسب و شایسته این رویداد مهم هنری باید از همه ظرفیت های استان استفاده کرد.

 

خسروانی پور تصریح کرد: اجرای تئاتر با موضوع  وقف و دفاع مقدس در راستای فرهنگ سازی  از اولویت های حمایتی  اداره اوقاف و امور خیریه در  جشنواره ملی تئاتر مرصاد است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب اظهار کرد: تلاش می کنیم در شهرستان های مختلف از وجود گروه های نمایشی که در جشنواره  دوازدهم حضور می یابند، با اجراهایی فاخر بهره مند شویم.

کد خبر 1094153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha