بياينه دوم انقلاب باید به يك فرهنگ عمومي در كشور تبديل شود

بازوند، گفت: بياينه گام دوم انقلاب يك راهبرد اساسي و كلان كشور است و مديران دستگاه هاي اجرايي وظيفه دارند كه اين راهبرد را اجرايي و عملياتي نمايند بايد تلاش ويژه شود تا بياينه دوم انقلاب به يك فرهنگ عمومي در كشور تبديل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، هوشنگ بازوند  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: وظيفه داريم كه بياينه دوم انقلاب را براي افكار عمومي تبيين و تشريح كنيم و جوانان در پيشبرد اين راهبرد اساسي كشور نقش تعيين كننده اي دارند كه ضرورت دارد اين مهم با تدوين برنامه هايي ويژه به آيندگان منتقل گردد.

 

استاندار كرمانشاه افزود: گام دوم انقلاب كه توسط مقام معظم رهبري ابلاغ شده يك راهبرد اساسي و كلان براي كشور است و جوانان در پيشبرد اين راهبرد اساسي كشور نقش تعيين كننده اي دارند كه ضرورت دارد اين مهم با تدوين برنامه هايي ويژه به آيندگان منتقل گردد.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش هاي صورت گرفته در حوزه ستاد ساماندهي امور جوانان، رتبه هاي خوبي در اين زمينه براي استان كسب شده بطوريكه رتبه استان از لحاظ كمي به رتبه يك و از لحاظ  كيفي به رتبه سوم رسيده است كه اين توفقيات حاصل يك كار ارزشمند و گسترده است.

 

بازوند تصریح کرد: در چند سال گذشته از مديركل ورزش و جوانان استان خواستيم كه بيشتر برنامه هاي خود را بر محوريت جوانان متمركز كند زيرا اين جوانان هستند كه مي توانند به توسعه ورزش كمك كنند و به كسب مدال هاي مختلف ورزشي نائل شوند و توجه ويژه به جوانان منجر به پويايي رشته هاي ورزشي خواهد شد كه خوشبختانه با برنامه ها و اقدامات انجام شده توسط اداره كل ورزش و جوانان امروز قادر شديم كه اين رتبه ها را براي استان كسب كنيم.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بزرگترين سرمايه اجتماعي نظام جمهوري اسلامي ايران مردم هستند، گفت: بدون شك مهمترين عنصر اين سرمايه اجتماعي، جوانان محسوب مي شوند و در واقع جوانان نيروي محرك و تقويت كننده اين سرمايه اجتماعي در جامعه هستند و بايد تلاش كنيم كه با كار و تلاش بيشتر اميدواري هر چه بيشتر اين قشر موثر جامعه افزايش پيدا كند.

 

وي حضور گسترده و مثال زدني جوانان در مراسم پياده روي اربعين حسيني را نمونه اي از همگامي جوانان با برنامه هاي كشور عنوان و اظهار کرد: جوانان با تمام وجود همراه و همگام با برنامه هاي كشور هستند لذا بايد سعي كنيم كه هر بيشتر اين سرمايه اجتماعي را تقويت كنيم زيرا با تقويت آن، كشور هم مانند سال هاي اول پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي از گزند دشمنان  در امان خواهد ماند.

 

بازوند، جوانان كرمانشاهي را جواناني با استعداد و با هوش و اميدوار به آينده عنوان كرد گفت: در ابتداي حضورم در استان با طرح سوالاتي كه از دانش آموزان كرمانشاه پرسيدم، متوجه هوش قوي دانش آموزان استان شدم و همچنين طي چند مدت گذشته سوالاتي از دانش آموزان استان در خصوص وصيت نامه شهيد حاج قاسم سليماني و بياينه گام دوم انقلاب از آنان پرسيده شد كه پاسخ هاي اين عزيزان پاسخ هاي بسيار قانع كننده توام با خلاقيت و توانمندي است.

کد خبر 1094166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha