آغاز اجرای پویش «مهر مهربانی» در آران و بیدگل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل از آغاز اجرای پویش «مهر مهربانی» با هدف جلب مشارکت های مردمی جهت تهیه لوازم و ابزار آموزشی دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

حیدر ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، پویش مهر مهربانی با مشارکت مردم نوع دوست و خیرین شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح همه ساله با هدف جلب مشارکت های مردمی جهت تهیه نوشت افزار و لوازم و ابزار آموزشی برای دانش آموزان نیازمند مناطق کم برخوردار شهرستان از نیمه شهریور ماه آغاز می شود و تا اوایل مهر ماه ادامه دارد. 

 

ایمانیان ادامه داد: مردم نوع دوست آران و بیدگل می‌توانند در قالب این طرح، کمک های نقدی وغیر نقدی خود را در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند در اختیار بهزیستی قرار دهند تا این اداره‌ در حداقل زمان ممکن نسبت به تهیه وتوزیع لوازم التحریر در بین جامعه هدف اقدام کند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: شهروندان می توانند علاوه بر پایگاه های موجود در سطح شهر، مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه تحت نظارت اداره بهزیستی، هدایای نقدی خود را از طریق کد دستوری #۴*۲*۲۰۰۲*۶۶۵۵*  بپردازند.

 

ایمانیان با اشاره به اینکه با توجه به تغییر شرایط آموزشی به دلیل شرایط کرونا و الزام دانش آموزان در استفاده از شبکه مجازی شاد، بسیاری از دانش آموزان نیازمند امکانات آموزشی هستند، افزود: خیرین می توانند در تهیه ابزارهای هوشمند مورد نیاز هم مساعدت داشته باشند تا هیچ دانش آموزی به دلیل فقر مالی در تهیه گوشی اندروید و اینترنت جهت استفاده از شبکه شاد مشکلی نداشته باشد./

کد خبر 1094209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha