اصفهان میزبان مسابقات قرآن کریم دانشگاه پیام نور می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: دانشگاه این استان امسال میزبان دوره بیست و پنجم مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشوراست.

«محمدرضا جلالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، با اشاره به مسابقات قرآن و عترت وزارت علوم که به صورت سالانه برگزار می شود، اظهارداشت: این مسابقات در مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری در بین دانشجویان، اساتید و کارمندان برگزار می شود که هر دانشگاه نفرات برتر خود را به مرحله استانی و کشوری هدایت می کند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: پس از برگزاری مرحله دانشگاهی کشوری، مرحله ملی در سطح وزارت علوم و تحقیقات برگزار و نفرات برتر رشته های مختلف مشخص و از آنان تجلیل می شوند.

 

وی با بیان اینکه مرحله دانشگاهی این دوره مسابقات در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مرحله استانی دانشگاه های پیام نور نیز برگزار و برترین های هر رشته از استان ها مختلف به مرحله کشوری پیام نور راه پیدا می کنند که این مرحله آن به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

جلالی افزود: سال 93 نیز استان اصفهان میزبان این مرحله از مسابقات قرآن و عترت بود و پس از انتخاب برترین ها، مرحله ملی در وزارت علوم و تحقیقات برگزار شد که این استان علاوه بر میزبانی خوب، استعداد درخشانی نیز در این عرصه داشت.

 

وی یادآورشد: تمهیدات لازم برای اجرای رویداد قرآنی دانشگاهیان در حال انجام و برنامه های فوق برنامه ای و حاشیه ای نیز برای شرکت کنندگان پیش بینی خواهد شد.

 

*حضوری و غیرحضوری بستگی به کرونا دارد

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته مسابقات قرآنی و بسیاری از رویدادهای فرهنگی غیرحضوری بود، خاطرنشان کرد: تصمیم مسئولان برای برگزاری مسابقات به صورت حضوری و یا غیرحضوری بودن بیست و پنجمین دوره این جشنواره مبتنی و وابسته به شرایط کرونایی کشور است.

وی ادامه داد: با ارائه برنامه و دستورالعمل جدید پیش بینی های لازم برای میزبانی از برترین های قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور انجام خواهد شد.

کد خبر 1094210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha