برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در دارالقرآن بسیج و موسسه جامعه‌القرآن آستارا

دوره‌های آموزشی قرآن در دارالقرآن بسیج و موسسه جامعه‌القرآن شعبه شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

«حسن نجف‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: دارالقرآن بسیج از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی قرآن در رشته حفظ ثبت‌نام می‌کند.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه دوره آموزشی حفظ یک جزء و چند جزء قرآن به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی حفظ قرآن شهریه پرداخت نکرده و به آنان پس از اخذ آزمون مدرک معتبر اعطا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به پارک ملی دارالقرآن نور و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

 

نجف‌پور گفت: سال گذشته در دوره‌های آموزشی دارالقرآن بسیج آستارا ۱۱۲ نفر اعم از آقا و خانم شرکت کردند.

 

*دوره‌های آموزشی قرآن در موسسه جامعه‌القرآن شعبه آستارا برگزار می‌شود

«زهرا اشجعی» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: روخوانی، تجوید، حفظ موضوعی به روش اشاره، حفظ ۳۰ جزء و حفظ ترتیبی دوره‌های آموزشی موسسه جامعه‌القرآن شعبه آستارا هستند.

 

مدیر موسسه جامعه‌القرآن شعبه آستارا افزود: در قالب برگزاری این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان کودک کلاس‌های جذاب و شاد همراه با قصه‌گویی، شعر، بازی، کاردستی و ... اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی قرآن موسسه جامعه‌القرآن آستارا برای خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به شماره ۰۹۱۱۸۸۵۴۰۹۷ و ۰۹۱۱۵۴۷۴۹۷۵ در نرم‌افزار واتساپ پیام داده و یا به آدرس اینستاگرامی  jameat.alquran.astara پیام بدهند.

 

اشجعی خاطرنشان‌کرد: موسسه جامعه‌القرآن شعبه آستارا بیش از ۱۶ سال است که در این شهرستان فعالیت می‌کند.

کد خبر 1094286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha