زیست بوم کرونایی بر دانش آموزان تاثیر روحی گذاشته است

مودت با بیان اینکه در شرایط زیست بوم کرونایی فشار و تاثیر روانی بیشتری بر دانش آموزان وارد شده است گفت: با انتشار موج مثبت از اخبار ویژه دانش آموزان می توان بخشی از آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کوروش مودت» عصر امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور) در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان اظهار کرد: اکنون در شرایط زیست بوم کرونایی فشار و تاثیر روانی بیشتری بر دانش آموز وارد شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: در این شرایط حساس که روح دانش آموزان را شکننده و آسیب پذیر کرده است ضرورت دارد که موج مثبت از اخبار ویژه دانش آموزان منتشر شود تا بتوان از این طریق بخشی از آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

 

وی با اشاره به طرح یاریگران زندگی اضافه کرد: اگر بتوان کارگروه مداخلات اجتماعی تشکیل شود ما می توانیم خدمات و ظرفیت های خود را در اختیار ان قرار دهیم تا بتوان با هم افزایی به نتایج مطلوبی دست یافت.

 

مودت تصریح کرد: در سراسر استان سی و یک مرکز مشاوره با حضور ۹۲۰ پزشک و کارشناس ارشد روانشاسی فعالیت می کنند که روزانه پاسخگوی نیازهای دانش آموزان هستند.

 

کد خبر 1094294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha