مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کرمانشاه  مدیر اجرایی برتر استان شد

در جلسه شورای ساماندهی جوانان استان کرمانشاه، از مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان به عنوان مدیر دستگاه اجرایی برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، ضمن تقدیر از زحمات تمام دستگاه های اجرای از مهناز فتاحی به عنوان مدیرکل دستگاه اجرایی برتر تقدیر  شد.

 

براساس این گزارش، در این مراسم  هوشنگ بازوند گفت: خوشبختانه با توجه به تلاش های صورت گرفته در حوزه ستاد ساماندهی جوانان، رتبه های خوبی در این زمینه برای استان کسب شده به طوری که رتبه استان از لحاظ کمی به رتبه یک و از لحاظ کیفی به رتبه سوم رسیده است که این توفیقات حاصل یک کار ارزشمند و گسترده است.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد:  بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معطم رهبری ابلاغ شده یک راهبرد اساسی و کلان کشور است و مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند که این راهبرد را اجرایی و عملیاتی نمایند و باید تلاش ویژه شود تا بیانیه دوم انقلاب به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود.

 

در پایان این‌ مراسم استاندار با اهدا لوح از مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمانشاه به عنوان مدیر دستگاه اجرایی برتر تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 1094468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha