مشارکت روزانه جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در طرح واکسیناسیون کرونا

غلامی از مشارکت ۱۰۵۵ نفر از جوانان هلال احمر گیلان در اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد گفت: این اعضا در ثبت سامانه‌ اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مراکز واکسیناسیون همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز(سه شنبه، ۲۳ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گسترش بیماری کرونا در موج پنجم، هلال احمر استان گیلان در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به اجرای طرح «ایران یاران جوان» جهت کمک به امر واکسیناسیون هموطنان کرده است.



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این طرح در راستای مسئولیت اجتماعی و اهداف والای جمعیت هلال‌احمر در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تسکین آلام بشری همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا شده است.



غلامی با اشاره به اینکه در این طرح هزار و ۵۵ نفر از جوانان عضو هلال احمر روزانه در بیش از ۳۰ مرکز واکسیناسیون فعال در سطح استان در زمینه واکسیناسیون هم استانی هایمان مشارکت دارند، افزود: این اعضا در ثبت سامانه‌ اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مراکز مذکور همکاری می‌کنند.



 غلامی به تلاش مضاعف جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در امر واکسیناسیون اشاره و اظهار کرد: این اعضا در تلاش هستند تا با همکاری مراکز بهداشت، روند واکسیناسیون را سرعت ببخشند و بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها به نمایش گذاشته و جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.

کد خبر 1094507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha