تشریح جزییات کشف محموله ۳۰ میلیارد ریالی داروی احتکاری در کرمان

سردار ناظری گفت: ۳۲۵ قلم دارو شامل ‌ ۴۲۵ هزار عدد انواع دارو در یک منزل مسکونی فاقد استانداردهای لازم کشف شد و بخشی از داروها نیز در یخچالی قرار داشته که مواد غذایی در آن نگهداری می شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، سه شنبه(۲۳ شهریور) در جمع خبرنگاران از کشف محموله 30 میلیارد ریالی داروی احتکاری خبر داد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه این داروها در اجرای طرح ویژه ناجا در راستای شناسایی و برخورد با باندهای توزیع داروی خارج از شبکه و نیز باندهای قاچاق دارو کشف  شده؛ افزود: این محموله با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کشف و با دستور قضایی ضبط شد.

 


وی ادامه داد: در این رابطه  ۳۲۵ قلم دارو شامل ‌ ۴۲۵ هزار عدد انواع دارو در یک منزل مسکونی فاقد استانداردهای لازم کشف شد و بخشی از داروها نیز در یخچالی قرار داشته که مواد غذایی در آن نگهداری می شد.

 


سردار ناظری با افزودن اینکه دو متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده مربوطه تحویل مراجع قضایی شده است؛ از کشف یکسری مداد مخدر شبیه متادون نیز خبر داد و افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی این مواد هستند.

 

 

وی با بیان اینکه ناجا همه خود را برای شناسایی عاملان فروش دارو خارج از شبکه و نیز عوامل احتکار دارو به ویژه داروهای بیماران کرونایی که مستقیماً با جان بیماران ارتباط دارد، به کار گرفته، تصریح کرد: بدون هیچ اغماضی و طبق مقررات مربوطه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 1094517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha