جلوگیری از ورود ۵۰ زائر غیرمجاز به مرز مهران

سرپرست فرمانداری مهران گفت: از ورود ۵۰ زائر غیرمجاز به مرز مهران جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «مجید کاکی» روز سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا در ایلام اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان مهران، محدودیت‌ها در مبادی ورودی شهرستان اجرا و از تردد غیرمجاز، تجمعات و راهپیمایی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

سرپرست فرمانداری مهران گفت: تاکنون  از ورود ۵۰ زائر غیرمجاز به مرز مهران جلوگیری شده است، از همه هموطنان سراسر کشور تقاضامندیم به مرز مهران مراجعه نکنند چراکه مرز مهران بسته است.

 

وی عنوان کرد: مجوز ورود ۳۰ هزار زائر ایرانی به عراق آن هم از طریق مرز هوایی از سوی دولت عراق صادر شده است و هر گونه تردد زمینی طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین در این مرز ممنوع است.

 

کاکی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه بین کشور جمهوری اسلامی و دولت مرکزی عراق و مصوبات ستاد مرکزی اربعین به دلیل شرایط بحرانی ویروس کرونا هیچ گونه تردد زمینی از مرز مهران انجام نخواهد گرفت.

 

سرپرست فرمانداری مهران یادآور شد: اقدامات قابل توجهی برای مقابله با کرونا در مهران انجام شده که همین امر باعث شده که شیوع کرونا در این شهرستان سیر نزولی داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری همه مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

 

 

 

کد خبر 1094522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha