۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آبرسانی به ملکشاهی نیاز است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آبرسانی به ملکشاهی نیاز است.

«نورالله تیموری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به افزایش ظرفیت برداشت آب از سد ایلام در سال‌جاری، اظهار کرد: برای تحقق این امر مهم، ظرف سه هفته مجوزات لازم اخذ و اعتبار مورد نیاز تامین شد و اجرای طرح وارد فاز اجرایی شد.

 

وی افزود: پروژه انتقال آب از سد ایلام به ملکشاهی در سال ۱۳۹۱ آغاز شده که تا سال ۹۸ کل بودجه تخصیصی به این پروژه، ۲۸ میلیارد تومان بوده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته است، تاکید کرد: تامین آب شرب سالم و بهداشتی رسالت خطیر ماست و ارائه خدمات بی منت و عام المنفعه را وظیفه ذاتی خود دانسته و می دانیم.

 

وی با اشاره به اینکه از طریق اجرای لاین اضطراری، هم اکنون ۷۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب ملکشاهی افزوده شده و مشکل این شهر مرتفع شده است، گفت: آب شرب این شهر بصورت مستمر از طریق این شرکت و مجموعه بهداشت و درمان رصد و آزمایش می شود و خوشبختانه تا کنون هیچگونه مشکلی مشاهده و گزارش نشده است.

 

تیموری بیان کرد: برای تکمیل فاز اصلی انتقال آب به ملکشاهی، به بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه تامین آب شرب سالم و کافی از خواسته های بحق مردم می باشد، خاطرنشان کرد: انتقاد و پیگیری رسانه ها و مردم بجا و به حق است و از انتقادات سازنده مردم و رسانه ها استقبال می‌کنیم.

کد خبر 1094524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha