اجرای فاز جدید طرح « آقا حساب کرد» در کرمانشاه

امامیان ، گفت: فاز جدید طرح « آقا حساب کرد» برای حمایت از اقشار کم بضاعت و پرداخت بدهی محرومین و خانواده های مبتلای کرونا نزد فروشگاه ها و مغازه های محل را شماری از انواع خدمات در قالب طرح مدافعین سلامت ۲ اجرا می شود.

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به منظور تحقق بند ۸ ماده ای تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر بسیج همه ظرفیت های خادمیاری و کانون های خدمت رضوی برای مقابله با پیک پنجم کرونا، از توان و ظرفیت همه خادمیاران مشارکت خیرین و همراهی مردم در این جهت بهره برداری شده است.

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه افزود: به مناسبت ایام اربعین و شهادت امام رضا(ع) برنامه هایی از جمله برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در سطح استان، برپایی مراسم روز شهادت امام رضا(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فضاسازی شهری و ایجاد حال و هوای امام رضایی؛ پیش بینی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تهیه کپسول اکسیژن  و دستگاه اکسیژن ساز برای استفاده بیمارستان ها، مراکز درمانی ،امانت دادن به بیماران بستری در منزل به همت خادمیاران ،توزیع تعدادی ماسک بین نیازمندان در حاشیه شهر و نیز تهیه تجهیزات بیمارستانی توسط خادمیاران رضوی و جمعی از نیکو کاران انجام شده که در اختیار گروه های هدف در سراسر استان قرار گرفت در حال انجام است.


 

امامیان تصریح کرد: تهیه آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی بستری در منزل و بیمارستان ها و کادر درمان ، نیروهای خادمیاری در خدمتی تحت عنوان «همیار درمان» با انجام امور روزمره بیماران با هماهنگی بیمارستان ها برای یاری کادر درمان و کاستن از فشار کاری اعزام  شدند. 

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه  بابیان اینکه  دست یاری به سوی  مردم، خادمیاران رضوی و خیرین  دراز می کنیم   اظهار کرد: از خادمیاران رضوی، مردم ، خیرین و گروه های جهادی می خواهیم با اتحاد و تجمیع خدمت رسانی به بیماران کرونای با نیابت از امام مهربانی ها گامی موثر در این موقعیت حساس برداریم و  علاقه مندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ با شناسه واریز ۲۲۰۰۱۶۱۰۴ به نام درآمد و هزینه آستان قدس واریز نمایند، همچنین برای کمک های غیر نقدی در زمینه تجهیزات بیمارستانی با شماره ۰۹۹۴۰۵۸۴۰۱۱ و جهت مشارکت در تغسیل و تدفین و خدمات جهادی با شماره ۰۹۱۰۹۳۲۶۸۱۸ تماس  بگیرند.

 

وی در پایان گفت: تا پایان خلاصی از این ویروس منحوس با تمام توان در کنار مردم آسیب دیده و محروم بوده و خواهیم ماند و نمی گذاریم احساس ناراحتی و تنهایی کنند.

کد خبر 1094547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha