مسابقات قرآنی روح ندارد/ مسئولان باید در مسابقات قرآنی به دنبال ایجاد یک فرهنگ و نگرش باشند

شاهینی گفت: کیفیت مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم گلستان خیلی خوب بود اما این مسابقات نسبتا به گذشته اصلا خوب نیست و روح ندارد.

«جواد شاهینی» امروز (سه شنبه 23 شهریور) در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کیفیت برگزاری مسابقات خیلی خوب بود اما این مسابقات نسبتا به گذشته اصلا خوب نیست و روح ندارد.

 

حافظ کل قرآن کریم و شرکت کننده رشته حفظ قرآن مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم گلستان افزود: مسابقات از اهداف خودش فاصله گرفته است و بچه ها انگیزه ندارند.

 

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات بیشتر رفع تکلیفی است تا به دنبال ایجاد یک فرهنگ و دیدگاه و نگرش باشد.

 

شاهینی با اشاره به سابقه حضور 20 ساله خود در مسابقات قرآن کریم، گفت: در ایجاد چنین مسائلی همه  مقصر هستند و نه شخص خاصی.

 

وی افزود: در مسابقات امسال تعداد شرکت کنندگان یک پنجم مسئولان برگزار کننده است و این خوب نیست و هدف نباید ارائه گزارش کار باشد.

 

حافظ کل قرآن کریم تاکید کرد: باید فضای تبلیغی و معنوی این مسابقات در سطح جهان بیشتر از پیش گسترش پیدا می کرد.

 

وی با بیان اینکه بحث کرونا در حضور کمتر شرکت کنندگان دخیل است ولی این یک بهانه است، گفت: شرکت کنندگان سال قبل هم برای شرکت در این مسابقه نیامدند.

 

شاهینی در پایان افزود: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به لحاظ فنی و اجرا عالی بود ولی این چیزی نیست که هدف از مسابقات باشد.

 

کد خبر 1094573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha