فعالیت ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در ایلام/ توسعه امکانات کانون های مساجد زمینه ساز رونق فعالیت های فرهنگی می شود

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه در حوزه ثبت اموال و حفظ و صیانت از امکانات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری نهایت دقت در سطح ستادی و کانون های استان انجام شود، گفت: طرح ملی فهمای ۳ با مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در جریان بازدید، مسئول اداره اموال ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد شهری و روستایی استان فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همه توان و بضاعتی که دارند فعالیت های درخشانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری دارند، ابراز کرد: با شیوع کرونا کانون های مساجد با تمام توان در بخش های مختلف از جمله جمع آوری کمک های مومنانه و اطلاع رسانی در حوزه مبارزه با کرونا فعالیت های گسترده ای داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است که در حوزه ثبت اموال و حفظ و صیانت از امکانات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری نهایت دقت در سطح ستادی و کانون های استان انجام شود، گفت: کانون های فرهنگی و هنری استان توانسته اند در حوزه های مختلف امکانات و تجهیزات خوبی را به کمک خیرین برای ارائه خدمت به مردم در جوار مساجد جذب کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تقدیر از حمایت ها و توجهات ستاد فهمای کشور به این استان، یادآور شد: برنامه ریزی های لازم برای مشارکت و حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی و هنری استان در اجرای طرح ملی فهما ۳ در استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی سال جاری نیز فعالیت های ویژه ای در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در حال انجام است، گفت: خوشبختانه با اجرای برنامه های متنوع در سطح کانون ها، شاهد استقبال خوب جوانان و نوجوانان استان از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد استان هستیم.

 

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری شهدای بانقلان یکی از فعال ترین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان است که همواره توانسته است در اجرای طرح ملی فهما در چند سال اخیر حایز رتبه های برتر استانی و کشوری شود.

کد خبر 1094604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha