چرخش مدیران در مجموعه فرصتی برای کشف ظرفیت‌ها و شکوفایی استعدادها است

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران چرخش مدیران در مجموعه را فرصتی برای بروز و ظهور و رشد دیگر افراد مجموعه دانست و گفت: این موضوع می تواند بستری برای کشف ظرفیت ها و شکوفایی استعدادهای افراد باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «حسینعلی تهرانی» در مراسم تکریم و معارفه برخی از مدیران کل و ادارات این معاونت که سه شنبه 23 شهریورماه 1400 در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت آموزش و روند پیگیری کارها، از همه مدیران و همکاران معاونت آموزش تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این که اولویت معاونت آموزش در دوره جدید آسیب شناسی و ثبت امور چالشی و همچنین چاره اندیشی برای بخش های مختلف معاونت است، اظهار داشت: در دوره 4 ماهه ای که مسئولیت معاونت آموزش را عهده دار شده ایم تلاش کردیم شناخت کاملی نسبت به نیروهای موجود در معاونت پیدا کنیم و نیروهای توانمند و جدید را نیز شناسایی و از آنها برای همکاری در معاونت دعوت به عمل بیاوریم.

 

 معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران افزود: در بحث آسیب شناسی و شرح وظایف همکاران نیاز به بررسی و تحول جدی بود که این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد نوآوری در این بخش ها خواهیم بود.

وی با بیان این که بحث برنامه ریزی و ارزیابی در معاونت آموزش مغفول مانده و لازم است تیمی قوی جهت تقویت این بخش ایجاد شود، ادامه داد: خد معاونت آموزش نیز با توجه به فعالیت بسیار زیاد، اصلا بروز و ظهور ندارد و این نقطه ضعفی جدی است که باید برای ان چاره اندیشی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از آسیب های موجود در معاونت آموزش حجم بالای کارهای اجرایی است و کار ستادی ما بسیار کمرنگ تر از کارهای اجرایی است، در حالی که بخشی از این کارها در حیطه معاونت آموزش نیست و انجام آن توان نیروها را می‌گیرد که باید اصلاح شود.

 

وی چرخش مدیران در مجموعه را فرصتی برای بروز و ظهور و رشد دیگر افراد مجموعه دانست و گفت: این موضوع می تواند بستری برای کشف ظرفیت ها و شکوفایی استعدادهای افراد باشد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران با بیان این که معاونت آموزش یکی از ارکان اساسی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است و انتظارات فراوانی از این مجموعه وجود دارد، بیان داشت: در همین راستا لازم است برنامه ریزی‌های دقیقی در مجموعه معاونت آموزش انجام شود تا بتوانیم پاسخگویی مناسبی نسبت به انتظارات داشته باشیم.

گفتنی است، در این مراسم مدیران کل آموزش عمومی، تحصیلات تکمیلی، امور اساتید و سنجش و پذیرش و همچنین مدیران ادارات تربیت و ارتقاء اساتید و برنامه ریزی و ارزیابی معرفی شدند.

کد خبر 1094607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha