حمایت اوقاف از طرح های دانش بنیان

هوشیار گفت: اوقاف و امور خیریه از طرح های دانش بنیان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا هوشیار» ظهر امروز(سه شنبه ۲۳ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه دانش بنیان است و کسانی که طرحی دارند و برای مطالعه نیازمند کمک هستند مورد بررسی قرار می گیرد و طرح ها به صورت مشارکت یا اعطای تسهیلات اجرایی می شود.

 

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: هر کسی که در حوزه دانش بنیان کار می کند و مصوبه ای برای طرح دارد در بحث مشارکت و اعطای تسهیلات نورد حمایت قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه های ما در سازمان اوقاف در بخش دامداری و کشاورزی است، بیان کرد: کسانی که در بخش دامداری و کشاورزی فعالیت می کنند مورد حمایت اوقاف قرار می گیرند و تولیدات کشاورزی در بخش دامداری استفاده شوند.


هوشیار تصریح کرد: در حوزه کشاورزی در آن دسته از اراضی کشاورزی که امکان حفر چاه های عمیق وجود دارد مذاکرات لازم انجام می شود و مجوزها اخذ خواهد شد و در این بخش به متقاضیان تسهیلات اعطاء می شود.

 

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: اعتباری که در قالب وام به افراد ارائه می شود موقوفه است و پس از مدتی از افراد پس گرفته می شود تا در جایی دیگر هزینه شود.

کد خبر 1094628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha