نظارت و بازدید مستمر در راستای بازگشایی بهینه مدارس با قوت در دستور کار است

علی بیکی گفت: در راستای بازگشایی بهینه مدارس در سال ۱۴۰۰ ، نظارت بر اجرای پروژه مهر مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با قوت اجرایی می شود.

 « صادق علی بیکی » در حاشیه بازدید از مدرسه پسرانه متوسطه اول شاهد و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران آموزشی و پرورشی این واحد آموزشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به سناریوی بازگشایی باید در این مسیر روند مجازی و نیمه حضوری در آموزش ها را مدنظر قرار دهیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر که به همراه فرهاد سنجرانی معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در راستای آمادهسازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید از مدارس بازدید کرد؛ افزود: همه تلاش ما برای نهادینه کردن آموزش در بین دانش آموزان و ارتقای علمی آنان است و از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر بنا شد که باز هم مدارس به صورت حضوری باشد، باید برنامه ریزی مناسب و عالمانه و به موقع، در مورد این مسئله داشته باشیم. 

 

علی بیکی گفت: باید دانش آموزان در این نظام آموزشی تکریم شوند و کرامت ذاتی آن ها حفظ شود؛ لذا این امور مستلزم مدیریت صحیح و دقیق می باشد.

 

وی تصریح کرد: مسئولین و اعضای کارگروه ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبودهای آنان نسبت به رفع فوری آنها اقدام کنند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوگلان و دانش آموزان منطقه باشیم. 

 

این مقام مسئول در پایان ضمن تاکید مجدد بر نوع نگاه همکاران در بازدید ها از همکاران خواست که هدف اصلی در بازدید ها رفع نواقص و اشراف مدیریت ستادی بر مشکلات مدارس و انجام اقدامات لازم در راستای رفع موانع  باشد.

کد خبر 1094686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha